Ця Угода є офіційним документом, який регулює взаємовідносини між Tabletki.Today (далі - «Сервіс»), як постачальником послуг, і Вами, як споживачем послуг (далі - «Клієнт»), і автоматично вступає в дію після проходження Вами реєстрації на сайті Сервісу або використання інших його складових.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Tabletki.Today - це інтернет Сервіс, що дозволяє отримати винагороду за здійснені покупки на сайтах Магазинів - партнерів (Магазини - господарюючі суб'єкти, які розмістили інформацію про свої товари / послуги, пропоновані до реалізації Клієнтам через сайт Сервісу). Походження цих коштів - це рекламно-маркетингові витрати Магазинів, які через партнерів Сервісу (рекламні агентства), частково виплачуються Клієнтам сервісу. Розмір винагороди (як правило, але не завжди) залежить від суми покупки, цей відсоток може змінюватися. Цю винагороду ми називаємо «Кешбек».
1.2. Щоб отримати кешбек, необхідно перейти за посиланням Сервісу на вибраний Вами сайт Магазину і зробити там звичайну покупку. Необхідно виконати умови, зазначені на сторінці. Якщо покупку зроблено відповідно до всіх умов і не було здійснено повернення товару (або відмову від послуги), Магазин виплачує Сервісу комісію (заздалегідь обумовлену грошову винагороду, яку Магазин платить Сервісу за залученого покупця, який здійснив замовлення відповідно до умов цієї Угоди) за залученого покупця, а Сервіс зараховує обумовлену ставку кешбека, зазначену на сторінці Магазину, своєму Клієнту. Такий процес в середньому триває 30 днів.
1.3. Якщо Магазин не надає інформацію про здійснені покупки, Сервіс не несе відповідальності за ненарахований кешбек.
2. ЯК СТАТИ КЛІЄНТОМ СЕРВІСУ
2.1. Для того, щоб стати Клієнтом Сервісу, Вам повинно бути не менше 18 років. Клієнт повинен пройти процедуру реєстрації на сайті Сервісу. Реєстрація необхідна для створення облікового запису Клієнта та його внутрішнього рахунку, на який буде зараховуватися кешбек зі зроблених покупок з використанням Сервісу.
2.2. Одна людина може мати тільки один обліковий запис, інакше Сервіс залишає за собою право на блокування та видалення повторних акаунтів.
2.3. Якщо користувач успішно зареєструвався на сайті Сервісу і створив свій обліковий запис, він автоматично стає його Клієнтом.
2.4. Не повідомляйте і не передавайте іншим людям логін і пароль від вашого облікового запису, не зберігайте його на інших комп'ютерах, телефонах або планшетах, в іншому разі Сервіс не несе відповідальності за можливі збитки, завдані Клієнту.
2.5. Якщо Клієнт Сервісу порушив умови цієї Угоди, права третіх осіб або створює загрозу для його роботи, Сервіс має право заблокувати обліковий запис Клієнта з подальшим його видаленням.
2.6. Сервіс має право вносити функціональні зміни в роботу сайту, змінювати правила нарахування кешбека, а також цю Угоду.
2.7. Якщо з якихось причин Ви змінили адресу електронної пошти або інші дані, зазначені під час реєстрації, обов'язково змініть їх у вашому профілі, інакше можуть виникнути проблеми з використанням сервісу.
3. ОТРИМАННЯ ГРОШОВОГО ПОВЕРНЕННЯ (КЕШБЕК)
3.1. Якщо Клієнт Сервісу зробив покупку з дотриманням усіх умов Сервісу і Магазину, і на користь Сервісу перерахована комісія від Магазину в заздалегідь узгодженому розмірі, кешбек автоматично зараховується на баланс Клієнта. У разі досягнення суми на балансі 5 RUB / 5 UAH / 0.4 USD / 0.4 EUR Ви можете вивести гроші будь-яким зручним для Вас способом (список доступних способів виведення представлений на сторінці «Виведення коштів» в Особистому кабінеті).
3.2. Сервіс в односторонньому порядку встановлює ставку кешбека для кожного Магазину і має право змінювати її в будь-який час.
3.3. Щоб уникнути ненарахування/відхилення кешбека, заборонено здійснювати численні покупки в короткий проміжок часу в магазинах із фіксованою ставкою кешбека. Такі дії можуть бути сприйняті як шахрайські, що може спричинити блокування користувача.
3.4. Для того, щоб підвищити шанси нарахування кешбека, будь ласка, ознайомтеся з рекомендаціями щодо використання Сервісу на сторінці FAQ.
3.5. Звертаємо Вашу увагу на те, що існують різні ситуації, коли Магазин не може коректно ідентифікувати зроблене замовлення і заплатити комісію Сервісу. Прикладами можуть служити віруси на комп'ютері або встановлені додаткові розширення в браузері.
4. ВИВЕДЕННЯ ГРОШОВИХ КОШТІВ
4.1. Виведення накопичених коштів із внутрішнього рахунку Клієнта в межах Сервісу здійснюється будь-яким зручним для Вас способом, представленим на сайті Сервісу. Для здійснення виведення коштів необхідно виконати умови:
• сума на виведення повинна становити не менше 200 UAH;
• Ви повинні оформити заявку на виведення, вказавши суму і спосіб виведення.
4.2. Про виведення коштів Сервіс повідомить Вас на зареєстровану ел. пошту.
4.3. Указуйте тільки реальні зареєстровані дані.
4.4. Після підтвердження заявки та переказу грошових коштів адміністрація не несе відповідальності за подальшу долю коштів. Сервіс залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати умови виведення грошових коштів в будь-який момент, з повідомленням своїх Клієнтів.
4.5. Сервіс не є податковим агентом для Клієнта, під час виплати кешбека не утримуються податки країни проживання Клієнта (лише тільки комісії конкретних платіжних систем, вибраних користувачем). Можливі податкові зобов'язання Клієнта, пов'язані з отриманням кешбека від Сервісу, покладаються виключно на клієнта.
5. ПОРУШЕННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ УГОДИ
5.1. Сервіс залишає за собою право в односторонньому порядку призупинити або повністю припинити доступ будь-якого Клієнта до послуг Сервісу, якщо він порушив умови цієї Угоди.
5.2. Будь-які спроби шахрайства або обману з боку Клієнта тягнуть за собою видалення облікового запису цього Клієнта. Весь накопичений кешбек на момент видалення облікового запису, якщо такий є, переходить в розпорядження Сервісу.
5.3. Якщо Ви виявили або підозрюєте факти порушення вищенаведених умов, будь ласка, повідомте нам про це на електронну адресу. Ми розглянемо Ваше звернення та обов'язково вживемо відповідних заходів.
6. КОНТАКТИ
6.1. Зв'язатися з нами або направити Ваші питання Ви можете, скориставшись електронною адресою Сервісу або створивши звернення з особистого кабінету. Також для Вас діє гаряча лінія за тел.